فست فود بومرنگ کیش

[ad_1]
در کیش هتل 24 ، با رستوران ها و هتل های کیش آشنا خواهید شد.

معرفی فست فود بومرنگ کیش

فست فود بومرنگ کیش یکی از بهترین فست فودهای کیش محسوب می شود. تمام غذاهای خوشمزه ای که باید در فست فود طبخ شوند در اینجا موجود است.

منوی فست فود بومرنگ

در این فست فود انواع پیتزا، نان، ساندویچ و برگر، سالاد با سس های هیجان انگیز و پیش غذا های اشتها آور را سفارش دهید و منتظر باشید تا شاهکاری از طعم و عطر ناب غذا را روی میز خود ببینید.

این مجموعه پارکینگ سرپوشیده ندارد اما می توانید ماشین خود را به صورت رایگان در کنار خیابان پارک کنید. بنابراین نگران جای پارک نخواهید بود و می توانید با خیال راحت مدتی داخل این فست فود بنشینید و غذای خود را بخورید.

منوی کامل فست فود بومرنگ کیش را در این صفحه برای شما قرار داده ایم. قیمت ها می توانند کمی تغییر کنند، اما با یک نگاه متوجه می شوید که کارت این فست فود کامل است.

فست فود بومرنگ کجاست؟

برای رفتن به این فست فود باید به بلوار مروارید در قسمت شرقی جزیره بروید. پس از یافتن مرکز خرید مروارید، به ایوان بزرگ مروارید بروید. این یک فودکورت معروف است که در آن می توانید برای هر سلیقه ای غذا پیدا کنید. فست فود خوشمزه بومرنگ در شماره 331 واقع شده است. صندلی های قرمز رنگ که در بیرون قرار گرفته اند، مشخصه این فست فود است.

منو را مرور کنید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. اگر از طرفداران غذاهای سوسیس و کالباس نیستید، این منو شما را ناامید نخواهد کرد. انواع پیتزا و ساندویچ مرغ و گوشت نیز در اینجا طبخ می شود.

[ad_2]
اجاره خودرو در کیش با کیش هتل 24.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *