اخبار اقتصادی کیش را در کیش هتل 24 دنبال کنید.

مراسم اهدای جوایز و معرفی دو تن از رهبران جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم؛ وی با قدردانی از خدمات ارزنده علیرضا ابراهیم پور، وحید زارع فکری را به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و حسین همتی را به عنوان سرپرست حقوقی، قراردادها و املاک این سازمان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم اهدای جوایز و معارفه دو سرآمد جدید در حوزه های مختلف؛ که صبح یکشنبه 20 تیرماه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، گفت: همکاری و همکاری مجدانه علیرضا ابراهیم پور در هشت ماه گذشته با دانش و مهارت وی در زمینه کاری مطابق با منافع سازمان قابل تحسین است.

سرهنگی در ادامه سخنان خود بر اهمیت توجه هر مسئول به حوزه فعالیت خود تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در ارتباط با نقش مهم شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و تمرکز کافی بر حوزه مهم با مسئولیت این شرکت سرپرست جدید معاونت اقتصادی و انتصاب سرمایه منصوب شد.

وی بیان کرد: مزیت تمرکز هر مسئول در حوزه فعالیت خود زمینه ساز تسهیل امور و رفع موانع موجود است و روش های کار موثر برای حل مسائل مربوطه در شورای معاونین مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه کیش آزاد تصریح کرد: با توجه به گستردگی، گستردگی و تنوع مشکلات این منطقه، قطعاً مسائل مربوط به هر حوزه با توجه کافی مورد توجه قرار خواهد گرفت و راهکارهای مورد نظر ارائه خواهد شد. ارایه شده.

رحیم سرهنگی با اشاره به دستاوردهای درخشان وحید زارع فخری و ارائه راهکارهای ابتکاری وی در حوزه های مختلف مدیریتی گفت: معاون جدید اقتصادی و سرمایه گذاری، جوانی متفکر، خلاق و پرانرژی با ویژگی های یک مدیر جوان است. . این ویژگی ها در کنار مدیران مجرب زمینه ساز توسعه و پیشرفت کیش خواهد بود.

سرهنگی رویکرد ویژه و شایسته سالارانه به سرمایه فکری سازمان را از اولویت های اول سیاست های مدیریتی عنوان کرد و افزود: شناسایی و بکارگیری نیروهای توانمند و شایسته در سطوح مدیریتی و هیئت مدیره شرکت های تابعه در دستور کار قرار دارد. .

علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گزارش تفصیلی دوران معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری خود در خصوص توزیع 46 پرونده، وصول مطالبات، تشکیل کمیسیون و ابلاغ بیش از 100 ابلاغیه را ارائه کرد. ، تسهیل فرآیندها مطابق با تکلیف ابلاغ شده توسط دبیرخانه. شورای عالی مناطق آزاد پیشنهاد تشکیل کارگروه بهبود کسب و کار و کمیته رفع موانع و…

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته تعیین تعرفه برای این منطقه خبر داد و اظهار داشت: اولین جلسه این کمیته تشکیل شده و تمامی کارمزدها و هزینه ها بر اساس نرخ های جدید محاسبه می شود.

وی گفت: در حوزه مدیریت سرمایه گذاری، گمرک، بازرگانی و اداره استاندارد تصمیمات خوبی گرفته شده است که امیدواریم این فعالیت ها ادامه داشته باشد و با برنامه ریزی مناسب نتایج خوبی حاصل شود.

وحید زارع فخری معاون جدید امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از حسن نظر و اعتماد رحیم سرهنگی گفت: تجربه خوبی در زمینه های مختلف کاری با مدیرعامل منطقه آزاد کیش کسب کردم. سازمان. در سالهای گذشته و مطمئناً مسئولیت محول شده را به مقصد خواهیم رساند.

زارع فخری اقدامات ارزنده معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری را مهم و مثبت ارزیابی کرد و افزود: زیرساخت های دینی و فلسفه وجودی این منطقه با همت مضاعف در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس الگوی ایده آلی که بر اساس تحقیقات گذشته و برنامه ریزی های انجام شده در پژوهشگاه تدوین شده است حرکت خواهیم کرد.

در پایان این جلسه با تقدیر از زحمات و تلاش های علیرضا ابراهیم پور در مدت مسئولیت خود به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور، وحید زارع فکری به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و حسین همتی به عنوان مدیرکل حقوقی، قراردادها و اموال شرکت منصوب شدند. سازمان منطقه آزاد کیش

منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *