صرافی ارز دیجیتال

کیش هتل 24 مجله گردشگری کیش است.

معاون گردشگری سازمان منطقه کیش آزاد در مراسم امضای این تفاهم نامه به اهمیت توسعه نقاط مختلف ایران اسلامی که یکی از مشکلات اصلی رونق گردشگری و توسعه اقتصادی در حوزه های مختلف است اشاره کرد. و گفت: برای دستیابی به این جایگاه ویژه نیازمند برنامه ریزی دقیق و مستند هستیم تا اقدامات خوبی در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخبار روز هوربن

نشان با بیان اینکه جزیره کیش در زمینه «اقتصاد، ساخت و ساز و گردشگری» به برندی شناخته شده در کشور تبدیل شده است، افزود: برندسازی در حوزه های مختلف مفهومی عمیق است که در این منطقه و در حوزه ای از کشور پیاده سازی شده است. 90 کیلومتر مربع، 52 هتل ساخته شده است، 62 هتل در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در برخی از مراکز استان ها و شهرهای بزرگ نمونه های کمی از این نوع هتل ها ساخته شده است و مراکز اقامتی در این استان ها یکی از جدی ترین کمبودهای گردشگری است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش پتانسیل امکانات گردشگری از جمله «400 مرکز پذیرایی، 24 کلوپ تفریحی دریایی و یک اسکله تفریحی» را که در کشور منحصر به فرد هستند را برای ایجاد انگیزه در فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در این منطقه و همچنین ایجاد انگیزه در فعالان اقتصادی برشمرد. گفت: و آشنایی با اقلیم و اقوام استان های مختلف در جزیره کیش، این منطقه می تواند به یک طرح پایلوت گردشگری هوشمند در کشور تبدیل شود.

این تفاهم نامه بین خسرو نیشان و علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری و بازرگانی اتاق بازرگانی ایران امضا شد.

نشست انعقاد تفاهم نامه دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد کیش و کمیسیون گردشگری و بازرگانی زیر مجموعه اتاق بازرگانی، معدن و کشاورزی اتاق ایران با عنوان ایجاد زمینه های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تخصصی با هدف «همکاری در حوزه‌های تخصصی و تجاری، تهیه گزارش‌های اقتصادی مرتبط با گردشگری، برگزاری نشست‌های تخصصی، توسعه و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و فناوری اطلاعات، اجرای راهکارهای بهینه برای بهبود مشتری‌مداری همکاری های پژوهشی، دانشگاهی، اقتصادی، آموزشی، برگزاری همایش ها، سمینارها، همایش ها، مستر کلاس ها، نشست های علمی مشترک، ارائه خدمات مشاوره و نظارت، شناسایی بانک اطلاعاتی فعالان گردشگری، برگزاری منظم نمایشگاه های اختصاصی و برگزاری نمایشگاه های تخصصی گردشگری و صنایع دستی، ایجاد زمینه مشارکت و فعالیت ذینفعان منطقه. در سالن های مشترک ایران با سایر کشورهای هدف گردشگری برگزار می شود.

برچسب ها: اتاق کیش ایران، سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان منطقه آزاد کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق کیش، سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان منطقه آزاد کیش، اتاق کیش ایران، سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان منطقه آزاد کیش

درخواست حذف اخبار:

هوربن یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این اخبار مانند خودکار به دست آمده از سایت www.irna.ir، لذا منبع این خبر سایت «ایرنا» است و سایت «هربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. در صورت درخواست حذف این خبر کد 30023591 را به همراه موضوع به شماره ارسال فرمایید. 100010022100 لطفا اگر نظر یا سوالی در مورد این خبر دارید پیامک بفرستید منبع خبر (اینجا) برقراری ارتباط.

با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 شورای اسلامی و با توجه به اینکه سایت خربن نمونه ای از بستر تبادل الکترونیکی متن، صوت و تصویر است، مسئولیت تضییع حقوق مسئولیت نویسندگان مندرج در قانون فوق از قبیل تکثیر، معرفی و انتشار و یا هر مطلبی که مغایر با قوانین ایران باشد به عهده منبع خبر و کاربران می باشد.

خبر بعدی:

دبیرخانه «برندینگ منطقه ای غرب مازندران» راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر ، روح الله گلین مقدم دبیر طرح برندسازی منطقه ای غرب مازندران بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی در رامسر اظهار داشت: دبیرخانه این طرح به عنوان ذینفع عمومی، هدایت و نظارت دارد. اجرای پروژه تا زمانی که اهداف تعیین شده به درستی محقق شود.

وی افزود: مجموعه ای از ناهنجاری های ناشی از تعارض تردد مسافر و بخش کشاورزی در کنار اهمیت مسائل زیست محیطی و همچنین نیاز مردم به کار و معیشت و انتظارات، محدودیت در اشتغال جوانان تحصیلکرده است. نیاز به تصمیم استراتژیک در سطح مدیریت کلان را اجتناب ناپذیر کرد.

گلین مقدم گفت: صنعت گردشگری جهان که از سوی سازمان ملل متحد و سازمان جهانی گردشگری به عنوان سومین صنعت بزرگ دنیا با ظرفیت 800 نوع شغل مرتبط شناخته شده است، اولین صنعتی است که ایجاد اشتغال کرده است. ، و اظهار داشت: این صنعت در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به نام اقتصاد مکمل نقش آفرینی می کند.

دبیر این طرح افزود: امروزه این صنعت از اقتصاد خدماتی و کالایی به سمت اقتصاد تجربه در حال حرکت است و سرمایه عظیمی در منطقه به نام اکوسیستم داریم که بسیاری از فرصت ها را برای اقتصاد تجربه فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح برندسازی منطقه ای غرب مازندران در بستر جامعه ای به نام «بم و بم» ارائه می شود و هدف آن سوق دادن افکار عمومی به سمت توسعه بازار و اقتصاد منطقه، توسعه بازار است. پتانسیل خدمات گردشگری با استفاده از وجوه حکمت، مزیت های رقابتی و منحصربفرد را به جریان های اقتصادی تبدیل کرده و با حفظ محیط زیست، اشتغالی نرم و بدون نیاز به سرمایه گذاری کلان ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: این پروژه به عنوان اقدامی برای ایجاد جریانی که بتواند به نفع جامعه باشد، می تواند به عنوان یک راهبرد مدیریتی برای هدایت سرمایه گذاری های مناسب با محیط زیست، حفظ و احیای معماری شهری و روستایی و حفاظت از فرهنگ بومی مورد استفاده قرار گیرد. مردم. آداب و رسوم، شکل گیری هویت شهری و رهبری روستا از طریق معرفی یک شخصیت یا نماد که نتیجه آن تغییر در فرآیندها و قوانین زیان آور، توسعه کارآفرینی و افزایش فرصت های شغلی جدید خواهد بود. مشارکت عمومی. .

گلین مقدم با بیان اینکه در این سال ها اقدامات مختلفی در راستای اقتصاد پایدار انجام شده است، گفت: اما این اقدامات منجر به همراهی مردم و مسئولان با شعارهای محوری و عقلانی سازی موثر در جامعه نشده است. بنابراین نیاز به شناسایی، برندسازی یا نمادسازی منطقه ای بیش از پیش در اکوسیستم غرب مازندران احساس می شود.

مهمترین اثر برندسازی منطقه ای; وی از منظر داخلی توجه مردم به محیط زیست و اقدامات عملی آنها را برای استفاده از دارایی های خود برشمرد و ادامه داد: از منظر بیرونی این هماهنگی است که با برندسازی یا به عبارتی ایجاد یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد. هویت که در نهایت منجر به ایجاد بازار می شود توسعه بازار محصولات و خدمات برای منطقه روز به روز ارزش افزوده بیشتری را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی روند پروژه برندسازی غرب مازندران را رویداد بام و بوم برای آگاهی بخشی به اهمیت نماد بومی، برندسازی منطقه ای، رسانه به عنوان ابزاری برای مشارکت و توسعه بازار گردشگری از طریق سمینارهای تخصصی، نشست های تجاری و … عنوان کرد. نمایشگاه تجاری منطقه ای در می 1402.

گلین مقدم برگزاری مسابقه ایده نماد یا کاراکتر و مشارکت مردم در فرآیند تجاری سازی منطقه ای در اردیبهشت ماه و همچنین میزبانی جشن نماد و ارائه نمادهای برنده همراه با رویداد تجاری منطقه ای ترویج گردشگری در خرداد ماه آینده را از دیگر بخش های این برنامه دانست. پروژه پروژه

وی افزود: با اجرای این بخش ها، فرآیند برندسازی منطقه ای با ایده های عالی از تیرماه 1402 آغاز می شود.

وی در پایان سخنان خود مهمترین نکته در اجرای این طرح را حمایت معنوی همه بخشها اعم از خصوصی و دولتی در راستای هدایت افکار عمومی و ایجاد بازار منطقه ای دانست و اشاره کرد که مزایای این پروژه نه تنها به نفع بخش گردشگری، بلکه به نفع بخش کشاورزی و صنعتی منطقه خواهد بود.

کد خبر 5696151

منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *