صرافی ارز دیجیتال

کیش هتل 24 مجله گردشگری کیش است.

معاون توسعه سازمان منطقه آزاد کیش امروز گفت: پس از اولین تجربه موفق سازمان منطقه آزاد کیش در تامین مالی پروژه های اقتصادی و عمرانی از طریق انتشار اوراق صکوک در سال گذشته، دومین بار در تاریخ مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است. برای تامین مالی پروژه های فعال در جزیره کیش با همکاری شرکت مالی سرمایه ملت، برای دومین بار متوالی موافقت اصولی تامین مالی 3 میلیارد ریالی کشور از طریق بازار سرمایه دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخبار روز هوربن

ناصر آخوندی افزود: استفاده از فرصت های بازار سرمایه برای تامین مالی پروژه های فعال در جزیره از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش است. بر این اساس در فضایی شفاف، منطقی، منصفانه و رقابتی سعی شد فرصت های سرمایه گذاری کیش به فعالان اقتصادی ارائه شود تا از طریق بازار سرمایه، مشارکت مردمی برای توسعه اقتصاد کیش جلب شود.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: همواره بخشی از دارایی های سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل حجم بالای تراکنش های مالی درج و در مطالبات طبقه بندی می شد به طوری که سازمان این مبالغ را در زمان تعیین شده. محاسبه در دسترس سازمان نبود. بدین ترتیب سازمان منطقه آزاد اقتصادی کیش با استفاده از این مدل مطالبات و اسناد بلندمدت خود را به وجه نقد تبدیل و با انتشار اوراق بدهی به عنوان یکی از ابزارهای نوین مالی اسلامی اقدام خواهد کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تامین مالی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: طرح اولیه سازمان منطقه آزاد کیش برای ادامه فعالیت های اجرایی ترمینال فرودگاه کیش برای تامین مالی 3 هزار میلیارد ریالی در 2 مراحل به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسید که در مرحله اول یک میلیارد ریال و در مرحله دوم دو هزار میلیارد ریال منتشر می شود.

آخوندی در ادامه گفت: سال گذشته مبلغ 3 میلیارد ریال با اجاره صکوک در بازار سرمایه تامین مالی شد.

شایان ذکر است ماه گذشته سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان پیشرو در تامین مالی از طریق بازار سرمایه موفق به اخذ موافقت اصولی برای ایجاد اولین صندوق زمین و ساختمان کشور در مناطق آزاد کشور شد.

برچسب ها: جزیره کیش، بورس کیش، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جزیره کیش بورس کیش سازمان منطقه آزاد کیش جزیره کیش بورس کیش سازمان منطقه آزاد کیش سازمان منطقه آزاد کیش اخبار کنکور سازمان منطقه آزاد کیش از طریق بازار سرمایه هزار میلیارد ریال جزیره کیش منابع مالی

درخواست حذف اخبار:

هوربن یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این اخبار مانند خودکار به دست آمده از سایت www.irna.ir، لذا منبع این خبر سایت «ایرنا» است و سایت «هربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. در صورت درخواست حذف این خبر، کد 30264512 را به همراه موضوع به شماره ارسال فرمایید. 100010022100 لطفا اگر نظر یا سوالی در مورد این خبر دارید پیامک بفرستید منبع خبر (اینجا) برقراری ارتباط.

با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 شورای اسلامی و با توجه به اینکه سایت خربن نمونه ای از بستر تبادل الکترونیکی متن، صوت و تصویر است، مسئولیت تضییع حقوق مسئولیت نویسندگان مندرج در قانون فوق از قبیل تکثیر، معرفی و انتشار و یا هر مطلبی که مغایر با قوانین ایران باشد به عهده منبع خبر و کاربران می باشد.

خبر بعدی:

پیاده سازی فیبر نوری جزیره هندورابی

محمودرا طهماسب پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه 29 کیلومتری بین مخازن کیش و هندورابی با همکاری معاونت فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت ارتباطات زیرساخت کشور اجرا شد.
وی افزود: هزینه تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی حدود 600 میلیارد ریال بود که در مدت 2 ماه محقق شد و تا ابتدای سال جاری به بهره برداری می رسد.
طهماسب پور یادآور شد: اتصال زیرساخت های فناورانه و توسعه شبکه ملی اطلاعات، اتصال جزیره هندورابی به رینگ ملی برای برقراری ارتباط پایدار در زیرساخت ها از اهداف این طرح است.
وی افزود: عملیات بین دو حوضچه جزایر این پروژه توسط ارتباطات زیرساخت انجام می شود و عملیات از حوضچه ها تا جزایر نیز توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه آزاد کیش انجام می شود. سازماندهی مطابق دستورالعمل دولت مطابق با توسعه زیرساخت ها و شبکه ملی اطلاعات.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات یادآور شد: انتظار می رود برقراری ارتباط زیرساختی پایدار در راستای وجود اینترنت و پایداری آن موجب رونق و رونق سرمایه گذاران سرمایه گذاری در این جزایر شود.
جزیره گندورابی، یکی از جزایر ایرانی در خلیج فارس، بین جزیره کیش و جزیره لاوان قرار دارد و 22.8 کیلومتر مربع وسعت دارد.
فاصله هندرابی تا بندر چیرویه 9 کیلومتر، جزیره کیش 28 کیلومتر، بندر لنگ 133 کیلومتر و بندرعباس 325 کیلومتر است.
رئیس جمهور در فوریه 2009 قانون الحاق جزایر هندورابی و فارور به منطقه آزاد کیش را ابلاغ کرد.

استان ها، کیش، 0 نفر حسن حسین زاده برچسب ها اینترنت ، شرکت ارتباطات زیرساخت کیش ، سازمان منطقه آزاد کیش ، شبکه ملی اطلاع رسانی فیبر نوری

منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *