صرافی ارز دیجیتال

کیش هتل 24 مجله گردشگری کیش است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ایمانی با بیان اینکه بانک سینا وظیفه ارائه خدمات مدرن و کاربردی را برعهده خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: تمرکز این بانک بر نوآوری و توسعه است و با در نظر گرفتن خدمات الکترونیک و ارائه محصولات و خدمات رقابتی، تلاش می کند. برای بهبود رضایت مشتری گام بردارید.

بیشتر بخوانید: اخبار روز هوربن

وی افزود: یکی از ویژگی های کلیدی بانک سینا؛ شفافیت، حسن شهرت و مشتری مداری با همدلی و تلاش همکاران پرتلاش بانک حاصل می شود و امیدواریم در کنار هم بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان و هموطنان عزیز ارائه دهیم.

ایمانی با اشاره به فرصت ها و پتانسیل های بالای جزیره زیبای کیش به ویژه در حوزه اقتصادی و گردشگری گفت: حضور بانک سینا در منطقه کیش فرصت مناسبی برای استفاده از این فرصت ها و تلاش برای انجام وظایف و وظایف خود است. ارائه خدمات به تولیدکنندگان، صادرکنندگان و مردم شریف این منطقه از خانه اسلامی.

لازم به ذکر است این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور معاونین شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی فنی، مدیر حراست، مدیر منطقه جنوب شرق کشور و همچنین تعدادی از مسئولین برگزار شد. سازمان منطقه آزاد کیش و سایر مسئولین محلی.

نرخ رسمی 17500 تومانی را برای اقتصاد خوب نمی دانم/ برای صادرات بیشتر نفت که حق مردم است تلاش شود جزئیات مهم قانون جدید چک/ آیا چک های قدیمی با ارز حامل صادر می شود ? اطلاعیه تصمیم واگذاری باقیمانده سهام پالایشگاه به 3 بانک بزرگ بورسی دانلود از بانک تجارت بانک ها سود مجاز وام را رعایت نمی کنند

منبع: اقتصاد اینترنتی.

کلیدواژه: خدمات بانکی بانک سینا، خدمات الکترونیکی.

درخواست حذف اخبار:

هوربن یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این اخبار مانند خودکار از سایت www.eghtesadonline.com اخذ شده است، لذا منبع این خبر سایت «اقتصاد آنلاین» است و سایت «هربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. در صورت درخواست حذف این خبر، کد 30560954 را به همراه موضوع به شماره ارسال فرمایید. 100010022100 لطفا اگر نظر یا سوالی در مورد این خبر دارید پیامک بفرستید منبع خبر (اینجا) برقراری ارتباط.

با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 شورای اسلامی و با توجه به اینکه سایت خربن نمونه ای از بستر تبادل الکترونیکی متن، صوت و تصویر است، مسئولیت تضییع حقوق مسئولیت نویسندگان مندرج در قانون فوق از قبیل تکثیر، معرفی و انتشار و یا هر مطلبی که مغایر با قوانین ایران باشد به عهده منبع خبر و کاربران می باشد.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز تجاری در کشورهای آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رحمت الله حرملی امروز در همایش ارائه فرصت ها و خدمات جمهوری اسلامی ایران در منطقه آسیای میانه، قفقاز و روسیه گفت: مراکز تجاری در کشورهای هدف صادراتی یک سلاح است. برای توسعه تجارت و این مراکز تسهیل کننده ارائه خدمات و همچنین معرفی کالا می باشد و این برای ارقام اقتصادی سایر کشورها می باشد، لذا تعدادی مراکز تجاری رسمی در کشورهای آسیای مرکزی، قفقاز و قفقاز ایجاد شده است. روسیه و مراکز دیگر به زودی اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی مراکز تجاری در کشورهای هدف به نفوذ در بازارهای آنها کمک می کند، تصریح کرد: از این رو این مرکز اهداف تعریف شده ای دارد که ارائه خدمات تجاری و مشاوره به فعالان اقتصادی یکی از این اهداف است.

مدیرکل آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه تصریح کرد: شرکت در رویدادهای تجاری به عنوان نماینده سازمان توسعه تجارت از اهداف ایجاد مراکز تجاری است.

وی گفت: برخی از مراکز تجاری خدمات خوبی به فعالان اقتصادی ارائه کرده و در راستای توسعه کسب و کار، جذب سرمایه گذار و حتی تولید مشترک گام برداشته و با تاثیرگذاری بر بازار مبادلات را گسترش داده اند.

مدیرکل آسیای مرکزی، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، عدم آگاهی شرکت ها از نحوه ثبت نام و حضور در بازار را هدف دغدغه فعالان اقتصادی دانست و گفت: خدمات حقوقی و ثبت شرکت ها از جمله مسئولیت های دیگر مراکز تجاری هستند.

وی افزود: ارائه خدمات اطلاع رسانی یکی از فعالیت های تعریف شده برای مراکز تجاری است.

مدیرعامل آسیای میانه، قفقاز و روسیه بر برگزاری همایش هایی برای معرفی فرصت های تجاری تاکید کرد و گفت: مراکز تجاری می توانند با پشتیبانی و لجستیک برای جذب شرکت های فعال کمک کنند.

وی افزود: با توجه به تحریم ها در حوزه نقل و انتقالات مالی بانکی، مراکز تجاری می توانند کمک های لازم را انجام دهند، ضمن اینکه این مراکز می توانند در انتقال فناوری موثر بوده و با جذب فناوری ها در قالب سرمایه گذاری های مشترک در کشورهای هدف، زمینه را فراهم کنند. فناوری های لازم برای واردات به کشور

منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *