تلفن


کافه های کیش را در وبسایت کیش هتل 24 ببینید.

نقاط قهوه

کیفیت

قیمت

پاکیزگی

تعامل با کارکنان

معرفی قهوه کشتی یونانی کیش

زیباترین غروب کیش را می توان از این سوی جزیره دید. کشتی غرق شده یونانی با سایه ای که در آب های خلیج فارس می اندازد زیبایی این قسمت از ساحل را چندین برابر کرده است.

کافه کشتی یونانی کیش در نزدیکی این کشتی قرار دارد. اگر برای اولین بار نام آن را می شنوید، ممکن است فکر کنید که این کافه در داخل یک کشتی ساخته شده است.

اما باید بدانید که نه تنها جسدی از این کشتی باقی مانده است و وزنی غیر از وزن خود را نمی تواند تحمل کند. ما در سایت کیش هتل 24 بهترین کافه های کیش را به شما معرفی می کنیم تا در طول سفر تجربه ی قهوه ای داشته باشید.

شناور یونانی سال‌ها است که موج‌هایی را که به سمت ساحل می‌رود تحمل می‌کند و هیچ اعتراضی ندارد. اما منظره زیبایی را جلوی چشمانمان ایجاد کرد تا بتوانیم هر غروب خورشید به این سوی جزیره پناه ببریم و لحظه غروب خورشید را در آن سوی دریا ببینیم.

کافه رستوران یونانی کیش در قسمت غربی جزیره ساخته شده است. راه دسترسی شما به این فضا از طریق جاده جهانی است. از آنجایی که این جاده جزیره کیش را احاطه کرده است، حتما از خود می پرسید که کدام سمت این جاده به چنین منظره زیبایی منتهی می شود؟

ادامه مطلب  کافی شاپ ساحل کیش ⚡ عکس + آدرس کافی شاپ ساحل کیش

از جاده گوروب کیش و باگو می توانید به این مکان دسترسی داشته باشید. با تاکسی های موجود در جزیره، هر کجا که تصمیم بگیرید، تنها با ذکر نام کشتی یونانی، شما را به مقصد می رساند.

نکات این کافه

ارزش قیمت نسبت به کیفیت محصول

تنوع محصولات و فروشگاه ها

کیفیت خدمات

کیفیت کافه و رستوران

نمایه قهوه

  • هماهنگی تلفنی:09347695258
  • محلمحل :کیش جاده جهان کشتی یونانی
  • غذا صبحانه:
    آیا او دارد

امکانات قهوه

  • سهولترزرو تلفنی
  • سهولتپارکینگ ماشین


در وبسایت کیش هتل 24 ، با رستوران های کیش آشنا خواهید شد.

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *