رستوران قدقد کیش


در کیش هتل 24 ، با رستوران ها و هتل های کیش آشنا خواهید شد.

معرفی رستوران قدقد کیش

رستوران قدقد کیش انتخاب خوبی برای دوستداران غذاهای سنتی است. این رستوران غذاهای مورد علاقه ما را طبق ذائقه ایرانی طبخ می کند تا با لبخند از آنجا خارج شویم.

این رمز موفقیت سرآشپزی است که اصالت غذاهای هر کشور را حفظ می کند. به هر حال هرجا که می رویم همیشه هوس غذاهای ایرانی می کنیم. در این جزیره می توانیم به دنبال رستوران های سنتی کیش بگردیم و طعم ناب غذاهای جنوبی ایران را بچشیم.

رستوران کدکد کیش

برای رسیدن به رستوران قدس کیش باید به بلوار ساحل بروید و بعد از بازار زیتون به آن دسترسی داشته باشید. احتمالا یک روز از سفر خود را صرف خرید می کنید. بازدید از بازار زیتون شما را دست خالی نمی گذارد.

تنوع غرفه ها به قدری زیاد است که می توانید به دلخواه خرید کنید یا برای عزیزان سوغاتی بخرید. خرید انرژی زیادی می گیرد. بعد از خرید، احساس خستگی و گرسنگی حتی اجازه نمی دهد به هتل و محل اقامت خود بروید.

پیشنهاد می کنیم در این زمان به فکر دریافت انرژی خود باشید. غذاهای ایرانی انرژی جسمی و روحی ما را تقویت می کند. نزدیکترین رستوران به گرمی از شما پذیرایی می کند تا خاطره ای خوشمزه را برای شما رقم بزند.

پس از صرف یک ناهار خوشمزه در این رستوران، هنوز برای گشت و گذار وقت دارید. اگر سرگرمی های هیجان انگیز می خواهید، یک پیشنهاد منحصر به فرد در نزدیکی شما است. کیبل اسکی کیش، بزرگترین تله اسکی جهان، فرصتی بی نظیر برای شماست. زمانی که در اطراف جزیره هستید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

ادامه مطلب  رستوران کبابی البرز در کیش ⚡ منو + عکس + آدرس


اجاره خودرو در کیش با کیش هتل 24.

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *