رستوران دیدنیها کیش


در کیش هتل 24 ، با رستوران ها و هتل های کیش آشنا خواهید شد.

معرفی رستوران دیدنی کیش

در این قسمت از معرفی رستوران های کیش به سراغ رستوران های دیدنی می رویم. بسیاری از مردم رستوران دیدنی خیابان ولی عصر تهران را می شناسند و در آنجا خوش گذشته اند

ددنیها در تهران بسیار محبوب است، اما باید به کیش بیایید و ببینید که ددنیها چه شاهکاری را کیوریتور کرده است. با کیفیت ترین کیش کبابی را در رستوران دودانیها دریافت خواهید کرد. بعلاوه، اتاق 300 نفره آن به قدری بزرگ است که هرگاه در ساعات کاری آن به این رستوران سر بزنید، بعید است که پشت در منتظر بمانید.

این رستوران در کنار برج های دوقلو در ابتدای جاده جهان قرار دارد و به نظر من بهترین زمان برای بازدید شب است. غذا خوردن در این رستوران فقط شیشلیک های لذیذ و غذاهای دریایی لذیذ نیست، همیشه در منظره یاب با برنامه های موزیکال بسیار زیبایی مواجه می شوید. چندین شب زنده موزیکال با اجرای خوانندگان و نوازندگان بسیار حرفه ای شبی را به شما هدیه می دهد که هرگز فراموش نخواهید کرد.

بهترین برنامه برای صرف غذا در رستوران پانوراما

در اینجا می خواهم یک برنامه تور خوب را به شما ارائه دهم. اگر در هتل های ساحل غربی کیش اقامت داشته اید، باید یک شب را به گشت و گذار در قسمت جنوب غربی جزیره بگذرانید. باغ پرندگان کیش و همچنین بسیاری از جاذبه های گردشگری این جزیره کجاست، گذراندن یک عصر دوست داشتنی در هوای مرطوب و زیبای کیش و قدم زدن در این ساحل بسیار زیبا شما را سرحال می کند.

ادامه مطلب  رستوران عدلی کیش - کیش هتل 24

سایت پرنده پس از تاریک شدن هوا بسته می شود و می توانید در امتداد ساحل به سمت شمال قدم بزنید، گم نخواهید شد زیرا برج های دوقلوی کیش نشانه شماست. فقط تا حد امکان آهسته راه بروید.

وقتی از ساحل خلیج فارس به برج ها رسیدید، حدود ساعت 21:00 شب است و می توانید به رستوران دیدنی بروید و برای برنامه بسیار زیبای عصرانه آماده شوید.

یک شام بسیار خوشمزه با موسیقی بسیار حرفه ای باعث می شود ساعات فوق العاده ای را سپری کنید. شما خوب می دانید که تمام این شب برای شما خاطره خواهد بود، پس به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.


اجاره خودرو در کیش با کیش هتل 24.

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *