فست فود شوک کیش


در کیش هتل 24 ، با رستوران ها و هتل های کیش آشنا خواهید شد.

معرفی فست فود شوک کیش

فست فود شوک کیش در پاساژ گلستان قرار دارد. مردم صدف این فست فود را به خوبی می شناسند. زیرا یکی از قدیمی ترین فست فودهای کیش است که در این پاساژ ساخته شده است.

مرکز خرید گلستان کیش در سال 1357 ساخته شده است. وسعت و مساحت این مرکز خرید حدود 2586 متر مربع است. این ساختمان دو طبقه حدود 65 غرفه دارد.

غرفه های مرکز خرید گلستان شامل رستوران، کافه، فست فود، قنادی، بار میوه و تره بار و دکه لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. از این رو بومیان کیش و ساکنین نزدیک شهرک صدف می توانند هفته ای چندین بار برای خرید مایحتاج خود به این مرکز خرید مراجعه کنند.

فست فود کیش

اما پس از خرید قطعا احساس ضعف خواهید کرد و نیاز به انرژی مجدد به بدن خود خواهید داشت. فست فود کلش در این مرکز خرید انواع غذاهای خوشمزه و هیجان انگیز را برای شما آماده و طبخ می کند. برای رسیدن به این فست فود به دنبال واحد 15 باشید.

همچنین می توانید تا آماده شدن سفارش خود در این مرکز خرید قدم بزنید و شاید خریدی انجام دهید. در واقع قبل از خرید به این فست فود بروید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید، سپس حدود 20 دقیقه فرصت دارید تا خرید خود را انجام دهید.

فست فودها غذاهایی هستند که به راحتی می توانید در خیابان و هر جای دیگری سرو کنید. پس اگر قصد گشت و گذار در جزیره را دارید پیشنهاد می کنیم از منوی شوک فست فود یک ساندویچ خوشمزه را انتخاب کنید و در هنگام گرسنگی آن را همراه خود ببرید تا غذا بخورید و همچنین برای گشت و گذار به مقصد بروید.

ادامه مطلب  رستوران باران کیش - کیش هتل 24


اجاره خودرو در کیش با کیش هتل 24.

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *