صرافی ارز دیجیتال

کیش هتل 24 مجله گردشگری کیش است.

به منظور ایجاد زمینه های مشترک همکاری و گسترش تعامل در حوزه گردشگری، صنایع دستی، اقتصاد ورزش و زیرساخت های فناوری، تفاهم نامه دوجانبه ای بین سازمان منطقه آزاد کیش و کمیسیون گردشگری اتاق ایران امضا شد.

گزارش کردن اخبار پولبه منظور ایجاد زمینه های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های تخصصی، تفاهم نامه دوجانبه ای با حضور خسرو نیشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و کمیسیون گردشگری و بازرگانی اتاق بازرگانی امضا شد. صنعت، معدن و کشاورزی ایران به نمایندگی از علی اکبر عبدالمالکی، «رئیس کمیسیون گردشگری» روز چهارشنبه 7 آبان ماه در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخبار روز هوربن

خسرو نیشان در این نشست با اشاره به اهمیت توسعه نقاط مختلف ایران اسلامی که یکی از معضلات اصلی «رونق گردشگری و توسعه اقتصادی» در حوزه های مختلف است، گفت: برای دستیابی به این جایگاه ویژه، برنامه ریزی دقیق ضروری است و نوشته شده است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

با اعلام اینکه جزیره کیش در حوزه های «اقتصادی، عمرانی، گردشگریاین برند به برندی شناخته شده در کشور تبدیل شده است، وی افزود: برندسازی در حوزه های مختلف مفهومی عمیق است که در این حوزه پیاده سازی شده و 52 هتل در مساحت 90 کیلومتر مربع و 62 هتل ساخته شده است. در دست توسعه هستند.

وی تصریح کرد: در برخی از مراکز استان ها و شهرهای بزرگ نمونه های کمی از این نوع هتل ها ساخته شده است و مراکز اقامتی در این استان ها یکی از جدی ترین کمبودهای گردشگری است.

ادامه مطلب  آیین تکریم و معارفه دو سرپرست جدید در سازمان منطقه آزاد کیش - کیش هتل 24

معاون گردشگری سازمان منطقه کیش آزاد خاطرنشان کرد: ظرفیت امکانات گردشگری شامل 400 مرکز پذیرایی، 24 کلوپ تفریحی دریایی و مجموعه مارینا که در کشور بی نظیر است، انگیزه ای برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی است. در این منطقه و گفت: با برگزاری یک رویداد فرهنگی یک هفته ای و معرفی اقلیم و اقوام استان های مختلف در جزیره کیش، این منطقه می تواند به یک طرح پایلوت گردشگری هوشمند در کشور تبدیل شود.

لازم به ذکر است نشست دوجانبه تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد کیش و کمیسیون گردشگری و بازرگانی که بخشی از اتاق بازرگانی، معدن و کشاورزی ایران تخت است، با عنوان «ایجاد مناطق مشترک همکاری و استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های تخصصی. به منظور همکاری در حوزه های تخصصی و تجاری، تهیه گزارش های اقتصادی مرتبط با گردشگری، برگزاری نشست های تخصصی، طراحی و ارائه زیرساخت های نرم افزاری و فناوری اطلاعات، اجرای راهکارهای بهینه برای افزایش مشتری مداری، همکاری علمی و پژوهشی، دانشگاهی، اقتصادی آموزشی، برگزاری همایش ها، سمینارها، همایش ها، مستر کلاس ها، نشست های علمی مشترک، ارائه خدمات مشاوره و نظارت، شناسایی بانک اطلاعاتی فعالان گردشگری، برگزاری منظم نمایشگاه های اختصاصی و تخصصی گردشگری و صنایع دستی، ایجاد زمینه مشارکت و فعالیت های ذینفعان منطقه ای در اتاق های مشترک ایران با سایر کشورهای هدف گردشگری صورت گرفت.

در این نشست سعید یکه دهقان مدیر تبلیغات و بازاریابی ماهان مدون مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، هیئت همراه کمیسیون گردشگری و بازرگانی که بخشی از اتاق بازرگانی، معدن و کشاورزی ایران است و همچنین برخی سرمایه گذاران، فعالان گردشگری.

ادامه مطلب  دستیابی به اهداف اقتصاد دریامحور با بهره برداری صحیح از بندر تجاری کیش - کیش هتل 24

منبع: پل نیوز

کلمات کلیدی: گردشگری، پول، اخبار، منطقه کیش-آزاد، سرمایه گذاری، ساماندهی منطقه کیش-آزاد، کمیسیون گردشگری، ایجاد زمینه

درخواست حذف اخبار:

هوربن یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این اخبار مانند خودکار از سایت www.poolnews.ir اخذ شده است، لذا منبع این خبر سایت پول نیوز می باشد و سایت هربان مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. اگر درخواستی برای حذف این پست دارید لطفا کد 30037141 را به همراه شماره موضوع ارسال کنید. 100010022100 لطفا اگر نظر یا سوالی در مورد این خبر دارید پیامک بفرستید منبع خبر (اینجا) برقراری ارتباط.

با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 شورای اسلامی و با توجه به اینکه سایت خربن نمونه ای از بستر تبادل الکترونیکی متن، صوت و تصویر است، مسئولیت تضییع حقوق مسئولیت نویسندگان مندرج در قانون فوق از قبیل تکثیر، معرفی و انتشار و یا هر مطلبی که مغایر با قوانین ایران باشد به عهده منبع خبر و کاربران می باشد.

خبر بعدی:

درخواست عجیب اداره ورزش اروند از فرودگاه آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در نامه ای خطاب به مدیر فرودگاه بین المللی آبادان خواستار تامین فضای اضافی برای تیم های ورزشی شد.

در این نامه که به محبوبیت مسابقات اتومبیل رانی و موتورسواری در شهرهای آبادان و خرمشهر اشاره شده است، استفاده از این رشته منوط به فراهم بودن فضای کافی برای استفاده ورزشکاران و علاقه مندان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان FEZ «اروند» که کمتر از دو ماه به این سمت منصوب شده بود، با درخواست از رهبری فرودگاه بین‌المللی آبادان، خواستار اختصاص مناطق بلااستفاده این فرودگاه به این رشته ورزشی شد. و در اختیار کمیته خودرو و موتورسیکلت منطقه آزاد اروند قرار دهد.

ادامه مطلب  پیام درخواست جعفر آهنگران از وزیر پیشنهادی اقتصاد برای حمایت از تحقق سه اقدام مهم در کیش - کیش هتل 24

انتهای پیام/

منبع

Rate this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *